Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Share on Social Media

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

https://eregister.it.minedu.gov.gr/

ΑΙΤΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

https://submit-academicid.minedu.gov.gr/

 

 

ΑΡΙΣΤΟΒΑΘΜΙΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΣΤΕΛΛΑ ΠΕΙΡΑΙΑΣ 

Ασύγχρονη Πλατφόρμα Εκπαίδευσης

e-class με εκπαιδευτικό υλικό
ARISTOVATHMIO E- CLASSARISTOVATHMIO E- CLASS

Η ιστοσελίδα ανανεώνεται συνεχώς και επανασχεδιάζονται ορισμένα τμήματα της. Συγχωρέστε μας για οποιαδήποτε δυσλειτουργία...........

KALIPATEIRA1

 

Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την προσπάθεια τους η οποία με τη δική μας ολοκληρωμένη ή τμηματική συμβολή τους οδήγησε στην επιτυχία.

 

Ελένη Καλιακάτσου   Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ΕΜΠ

 

Χαρά Πετράκη  Νομική Αθήνας

 

Γιώργο Δεληγιάννη Ιατρική Λάρισα

 

Γιάννη Κακαβά  Βιολογία Πάτρα

 

Λία Παναγιωτοπούλου Δημόσια Διοίκηση Πάντειος

 

Καλυψώ Παπαθεοδώρου  Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Πειραιά

 

Μαργαρίτα Μώρου Συντήρηση Αρχαιοτήτων ΤΕΙ Αθήνας

 

 

 

ΔΕΥΤΕΡΑ  18-05-2015     ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ        ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑ:       ΕΚΦΩΝ          :::         ΑΠΑΝΤ

 

Αξιολόγηση των θεμάτων στη Νεοελληνική Γλώσσα Πανελλαδικών Εξετάσεων της 18/5/2015
Ξεκίνησαν οι πανελλαδικές εξετάσεις 2015 για τους τελειοφοίτους και αποφοίτους των Γενικών Λυκείων με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας Γενικής Παιδείας.

Γενική εκτίμηση:

Το θέμα της Έκθεσης θεωρήθηκε αναμενόμενο, κυρίως λόγω της ημέρας, καθώς η 18η Μαϊου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων.

 Οι πρώτες εκτιμήσεις θέλουν το μάθημα της Έκθεσης να είχε βατά και κλιμακούμενης δυσκολίας θέματα, τα οποία ωστόσο, μπορούσαν να απαντηθούν από τους υποψηφίους.

 Πρωτότυπες ασκήσεις εντός των δυνατοτήτων των παιδιών, θέμα έκθεσης αναμενόμενο και κείμενο σχετικά απαιτητικό ως προς την σύνταξη της περίληψης.

 Το κείμενο που δόθηκε στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας είναι διασκευή του κειμένου «Εμείς και οι αρχαίοι χὠροι θέασης και ακρόασης» του καθηγητή Β. Λαμπρινουδάκη στον συλλογικό τόμο «Διάζωμα» Κίνηση πολιτών για την ανάδειξη των αρχαίων θεάτρων.

 Επιμέρους αξιολόγηση:

Α.1. Στην περίληψη του κειμένου μπορεί οι μαθητές να χρειάστηκαν περισσότερο χρόνο για να εντοπίσουν τα βασικά σημεία και να πυκνώσουν το κείμενο. Παρ΄ολ΄αυτά, ο εντοπισμός των σημείων αυτών κρίνεται ως εύκολος για έναν μέσο μαθητή.
Β.1.  Οι ερωτήσεις κατανόησης βοήθησαν  τους μαθητές/τριες να επισημάνουν τα καίρια σημεία του κειμένου, απαντώντας στο Σ ή Λ της πρότασης. Το αξιοσημείωτο είναι ότι πρώτη φορά μπήκε τέτοιου είδους  άσκηση που  η μορφή ερώτησης ήταν τύπου Σωστό/λάθος. Στην ουσία τροφοδοτούσε τους μαθητές με μονάδες μιας που αντικατέστησε την κλασική μορφή της ανάπτυξης θεματικής πρότασης σε παράγραφο.

Β.2. α) Οι τρόποι ανάπτυξης ήταν  διαίρεση και παραδείγματα: υποδιαίρεση των μνη-μείων και επεξηγηματικά παραδείγματα. Κάποιοι μαθητές εντόπισαν και το αίτιο –αποτέλεσμα που θεωρείται επίσης  σωστό.

       β) Η χρήση των συνδετικών λέξεων και η αντικατάστασή τους με συνώνυμες ήταν βατό θέμα.

 Β.3. Τα συνώνυμα και τα αντώνυμα ήταν απλά, αν και αρκετοί μαθητές ίσως να μπερδεύτηκαν σε κάποιες λέξεις. Η επιλογή των συγκεκριμένων λέξεων του κειμένου έγινε λόγω της μεταφορικής σημασίας τους που όμως μπορεί να μπέρδεψε κάποιους μαθητές να τα βρουν.

 Β.4. Η  άσκηση με το σημείο στίξης (διπλή παύλα) και το ρηματικό πρόσωπο (γ΄πρόσωπο) ήταν επίσης απλά θέματα.


Γ. Έκθεση

    Το θέμα της έκθεσης αφορούσε την πολιτιστική κληρονομιά και τα μνημεία. Συγκεκριμένα, από τους μαθητές ζητήθηκε να γράψουν μια ομιλία για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς.

Τα ερωτήματα είναι σαφή, καλύπτουν το εύρος της ζητούμενης ανάπτυξης και ανταποκρίνονται στις γνωστικές και βιωματικές  δυνατότητες των εξεταζομένων. Το κείμενο του μαθητή θα κριθεί από τη σωστή έκφραση, την επιχειρηματολογία αλλά και τη σωστή αλληλουχία των νοημάτων, δηλαδή τη δομή.

Η τελική αξιολόγηση φυσικά θα γίνει από τους βαθμολογητές, οι οποίοι προφανώς θα είναι αρκετά αυστηροί ως προς τη βαθμολόγηση μιας και η περίληψη μαζί με το θέμα της έκθεσης θα είναι οι σταθμιστικοί παράγοντες που θα κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ
Koυβουτσάκη Κατερίνα-Φιλόλογος, Συντονίστρια Νεοελληνικού τομέα

 


 

ΤΕΤΑΡΤΗ  20-05-2015            ΒΙΟΛΟΓΙΑ   ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ                                ΕΚΦΩΝ          :::         ΑΠΑΝΤ

 

                                                ΦΥΣΙΚΗ  ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ                                     ΕΚΦΩΝ          :::         ΑΠΑΝΤ

 

ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Θέμα Α και θέμα Β :οι καλά προετοιμασμένοι και διαβασμένοι μαθητές μπορούν να τα επιλύσουν σχετικά εύκολα. Θέμα Γ και Δ :θέματα βατά με διαβάθμιση δυσκολίας στα οποία επίσης η σωστή προετοιμασία ευελιξία σκέψης και διάβασμα του μαθητή  θα επιφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

ΣΧΟΛΙΟ Β. Τσούνη (Φυσικός):::Τα σημερινά θέματα φυσικής είχαν μια παράξενη και πρωτότυπη δυσκολία

• το θέμα Α και κυρίως το Α.5 απαιτούσε άριστη γνώση των λεπτομερειών της θεωρίας.

• Το θέμα Β.3 μάλλον ήταν απαγορευτικό για μαθητές που προέρχονται από την θεωρητική κατεύθυνση.

• Το θέμα Γ ήταν συνδυαστικό κλιμακούμενης δυσκολίας με τρωτό ίσως σημείο ότι έπρεπε οι μαθητές να θυμούνται απέξω το αριθμητικό δεδομένο της μικρότερης απόστασης για να γίνει μια πυρηνική αντίδραση.

• Το Θέμα Δ απαιτούσε από τους υποψηφίους να μπορούν να αποκωδικοποιήσουν το διάγραμμα και να έχουν κατανοήσει το σύνθετο του φάσματος των ακτίνων Χ. Ειδικά δε στο Δ.4 να κατανοήσουν ότι το φωτόνιο - αφού προέρχεται από επιβράδυνση των ηλεκτρονίων λόγω κρούσης στην άνοδο - ανήκει στο συνεχές φάσμα ... απλά τυχαίως έχει μήκος λΒ όσο το μήκος του φωτονίου από την αποδιέγερση του πυρήνα του μολυβδαινίου. Εδώ αν δείτε αναρτήσεις από κάποια φροντιστήρια δίνεται λάθος απάντηση διότι θεώρησαν το φωτόνιο ότι προέρχεται από την αποδιέγερση του πυρήνα ... σε αντίθεση με την ΟΕΦΕ που προτείνει σωστή λύση ... αυτό και μόνο δείχνει το ανεβασμένο και πρωτότυπο επίπεδο των θεμάτων.... (Δεν είναι τυχαίο ότι σε μεγάλα εκπαιδευτικά portal καθυστέρησαν να ανεβάσουν το Δ΄ θέμα ... τυχαίο;)

• Με αυτά τα θέματα φαίνεται η ασυνέχεια της Α΄ και Β΄ Λυκείου - και οι πολλές και επιπόλαιες εκπτώσεις στην διδασκαλία της Φυσικής - με όσα απαιτεί η Γ΄ Λυκείου!

• Η Φυσική Γενικής Παιδείας με την πιο σύγχρονη ύλης της Φυσικής δυστυχώς δεν προβλέπεται ως μάθημα Γενικής Παιδείας του χρόνου σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα μαθήματα που διατηρήθηκαν.... κρίμα!!! ... και να ήταν μόνο αυτό εδώ δεν γνωρίζουμε ακόμη τι θα γίνει με την τωρινή Β΄ Λυκείου που δεν διδάχθηκε την μισή κλασσική φυσική ( ηλεκτρομαγνητισμό , επαγωγή, εναλλασσόμενα , αυτεπαγωγή...) ... φαντάζεσθε αυτά τα παιδιά στη Φυσικομαθηματική και Πολυτεχνείο χωρίς αυτή την ύλη;

  

                                                ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

                                                ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ  ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ                            ΕΚΦΩΝ          :::         ΑΠΑΝΤ

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ  ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ  ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

 Θέμα Α :Θεωρία      Θέμα Β:   Ελέγχει σχεδόν το σύνολο της ύλης του κεφαλαίου των Πιθανοτήτων.

 Θέμα Γ:   Η επιτυχής αντιμετώπιση προϋποθέτει την πλήρη γνώση του κεφαλαίου της Στατιστικής και απαιτεί αυξημένη ευχέρεια στους υπολογισμούς.

 Θέμα Δ:  Συνδυάζει γνώσεις από το σύνολο της ύλης της Γ΄ Λυκείου. Σε πολλά ερωτήματα χρειάζεται αυξημένη προσοχή στην εφαρμογή της θεωρίας και σε βάθος κατανόηση εννοιών και διαδικασιών. Η πολύ καλή γνώση της ύλης των προηγουμένων τάξεων και η ευχέρεια σε αλγεβρικούς χειρισμούς είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επίλυση του Δ4.

 ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ: Τα ερωτήματα καλύπτουν το σύνολο της ύλης.Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία, όχι όμως στον επιθυμητό βαθμό. Η πάρα πολύ καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγουμένων τάξεων είναι καθοριστικός παράγοντας για την πλήρη διαπραγμάτευση με επιτυχία του συνόλου των ερωτημάτων. Τα θέματα είναι σαφώς δυσκολότερα από τα αντίστοιχα περσινά.

 

                                                ΙΣΤΟΡΙΑ     ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ                                 ΕΚΦΩΝ          :::         ΑΠΑΝΤ

   


 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22-05-2015   ΝΕΟΕΛ/ΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ  ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ      ΕΚΦΩΝ          :::        ΑΠΑΝΤ   

Αξιολόγηση των θεμάτων στη Νεοελληνική Λογοτεχνία των Πανελλαδικών Εξετάσεων  22/5/2014

 

Με το μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας συνεχίστηκαν σήμερα οι πανελλαδικές εξετάσεις για τους μαθητές της θεωρητικής Κατεύθυνσης. Το κείμενο που επιλέχτηκε για τις φετινές εξετάσεις ήταν ο “Κρητικός ” του Δ.Σολωμού  και το παράλληλο του και του Κώστα Καρυωτάκη («Της Θάλασσας Νεράιδα»).

 Γενική εκτίμηση:

 Το κείμενο Κρητικός του Σολωμού θεωρήθηκε από πολλούς μη αναμενόμενο  αφού είναι η τρίτη φορά μέσα σε πέντε χρόνια που πέφτει o «Κρητικός» του Διονύσιου Σολωμού. Οι ερωτήσεις απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή και εμβάθυνση. Παρόλα αυτά μπορεί να απαντηθεί από αρκετά καλά προετοιμασμένους μαθητές. Οι επιμέρους ερωτήσεις απαιτούσαν ιδιαίτερη κριτική ικανότητα από τους μαθητές για συγκροτημένες και εύστοχες απαντήσεις.

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στις ερωτήσεις Β1 , Β2.α.

 Σε γενικές γραμμές, τα θέματα είναι μέτριας δυσκολίας.

Επιμέρους αξιολόγηση:
Το ερώτημα Α1 είναι σχετικά βατό. Έπρεπε να επισημανθούν οι  επιρροές  από το δημοτικό τραγούδι με παραπομπές μέσα από το ποίημα.

Το Β1 ήταν απαιτητικό και αφορούσε τη φωτοχυσία. Έπρεπε να υποστηριχτεί η άποψη του Β. Αθανασόπουλου με  παραδείγματα μέσα από το ποίημα. Έπρεπε να αναφερθεί ότι η εικόνα της Φωτοχυσίας της φεγγαροντυμένης συνεχίζεται με ανιούσα κλιμάκωση καθώς η νύχτα γίνεται μέρα, πλημμυρίζοντας (μεταφορά) από φως σαν εκείνο του πάμφωτού μεσημεριάτικού ήλιου (υπερβολή).

Το Β2 α  ήταν ένα ερώτημα που θα μπέρδεψε τους μαθητές που δεν είχαν κάνει επανάληψη ή δεν είχαν ξεκαθαρίσει τα χρονικά επίπεδα. Υπήρχε μετάβαση από το ένα χρονικό επίπεδο στο άλλο ανάμεσα στους στίχους.

Στο Β2 β. έπρεπε να αναλυθεί η παρομοίωση με την πετροκαλαμίθρα.. Στους στίχους αυτούς εντοπίζουμε το μοτίβο της σιωπηρής επικοινωνίας τηςΦεγγαροντυμένης με τον Κρητικό, καθώς μεταξύ τους αναπτύσσεται μία αμοιβαία έλξη.Θα μπορούσαν να αναφερθούν και τα σχήματα λόγου όπως το σχήμα άρσης και θέσης (όχι στην κόρη, αλλά σ’ εμέ)

Το Γ1 α ήταν βατό θέμα .Οι μαθητές έπρεπε να αναφερθούν στιςτρεις εκδοχές με το πολυσύνδετο σχήμα, αλλά και το μοτίβο των τριών (ανιούσα κλίμακα): α) εικόνα κάποιας αγίας ή της Παναγίας, β) τον ιδανικό έρωτα ή μία ερωτική φαντασία. Και επειδή στη συγκεκριμένη σκέψη του κυριαρχεί το αισθητικό στοιχείο, κάλλιστα η μορφή που σκιαγραφείται θα μπορούσε να ταυτίζεται με τη θεά Αφροδίτη και γ) την ονειρεύτηκε όταν ήταν βρέφος, τότε, δηλαδή, που ο άνθρωπος κάνει τα πιο όμορφα και ξέγνοιαστα όνειρα, μέρος των οποίων μπορεί να είναι και η μορφή της μητέρας

Οι μαθητές καλό θα ήταν  να χρησιμοποιήσουν τα σχήματα λόγου για να τεκμηριώσουν την απάντησή τους.

 Το θέμα Γ1 β ήταν βατό.   Στο δοθέν απόσπασμα ο Διονύσιος Σολωμός περιγράφει με ιδιαίτερη δεξιοτεχνία τη μετάπτωση του ήρωα από τις ένδοξες στιγμές του παρελθόντος στον τραγικό ευτελισμό της ύπαρξής του με το «χέρι».

 Το  θέμα  Δ1 κρίνεται δύσκολο  λόγω διαφορετικού ύφους και τεχνοτροπίας είναι δύσκολη και η σύγκριση για τον εντοπισμό ομοιοτήτων και διαφορών στο παράλληλο κείμενο.

 Σημασία καθοριστική παίζουν οι απαντήσεις των μαθητών που βασίζονται στις παραπομπές, στα σχήματα λόγου και στα εκφραστικά μέσα να είναι εύστοχες καθώς υπάρχει αρκετά μεγάλη υποκειμενικότητα στη διόρθωση των γραπτών.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ
Koυβουτσάκη Κατερίνα-Φιλόλογος, Συντονίστρια Νεοελληνικού τομέα

               

                                           ΒΙΟΛΟΓΙΑ    ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ                             ΕΚΦΩΝ           :::        ΑΠΑΝΤ
                                       

                                           ΧΗΜΕΙΑ – ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ
                                           (ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝ/ΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ)                             ΕΚΦΩΝ           :::        ΑΠΑΝΤ

Συνολικά, τα θέματα του μαθήματος «Χημεία-Βιοχημεία» κρίνονται πολύ απαιτητικά ως προς την ποιότητα και την ποσότητα, για καλά προετοιμασμένους μαθητές με αυξημένη κριτική ικανότητα, έχουν μεγάλη διακριτική ικανότητα, αλλά χωρίς να έχουν αποφύγει ορισμένες μικρές αστοχίες......περισσότερα... ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ

                                           ΑΟΔΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ
                                          (ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ)                     ΕΚΦΩΝ           :::        ΑΠΑΝΤ


 

ΔΕΥΤΕΡΑ  25-05-2015      ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ                 ΕΚΦΩΝ           :::        ΑΠΑΝΤ

 

    Αξιολόγηση για τα Αρχαία Ελληνικά Θεωρητικής Κατεύθυνσης 2015

        Σε γενικές γραμμές τα θέματα χαρακτηρίζονται προσπελάσιμα αλλά με κλιμακούμενο βαθμό δυσκολίας.
Στο διδαγμένο κείμενο η ενότητα του Πρωταγόρα ήταν αναμενόμενη οπότε ένας καλά προετοιμασμένος υποψήφιος θα μπορούσε να αγγίξει το άριστα, ειδικά τη φετινή χρονιά όπου η ερώτηση εισαγωγής με ανάπτυξη λόγου αντικαταστάθηκε με ερώτηση τύπου σωστού – λάθους. Άλλη μια πρωτοτυπία αφορά την ερώτηση των λεξιλογικών ασκήσεων, όπου ζητήθηκε από λέξεις τις αρχαίας ελληνικής να βρεθούν ετυμολογικά συγγενείς στο πρωτότυπο κείμενο.
Το αδίδακτο κείμενο παρουσιάζει δυσκολίες κυρίως μεταφραστικές, γιατί σε κάποια σημεία χρειάζεται ο υποψήφιος να προβεί σε πιο ελεύθερη μετάφραση ώστε να ολοκληρωθεί το νόημα. Οι γραμματικές παρατηρήσεις δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυσκολία, ενώ αντίθετα πολύ προσεκτικοί θα έπρεπε να είναι οι υποψήφιοι κυρίως στη δεύτερη άσκηση του συντακτικού Γ.3.β, γιατί η μετατροπή της κύριας πρότασης κρίσεως στον πλάγιο λόγο από γνωστικό ρήμα εξάρτησης πρέπει να γίνει και με τους τρεις τρόπους (ειδικό απαρέμφατο, ειδική πρόταση και κατηγορηματική μετοχή).

Επιμέλεια: Κουβουτσάκη Κατερίνα
                                       

                                          ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ  ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
                                          ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ                                               

                                          (ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΚΛΩΝ)                                                  ΕΚΦΩΝ           :::        ΑΠΑΝΤ


 

ΤΕΤΑΡΤΗ  27-05-2015     ΛΑΤΙΝΙΚΑ   ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ                               ΕΚΦΩΝ           :::        ΑΠΑΝΤ

 

Εκτιμήσεις για τα Λατινικά Θεωρητικής Κατεύθυνσης 2015

 

    Σε γενικές γραμμές τα θέματα χαρακτηρίζονται εύκολα και χωρίς ασάφειες αλλά με κλιμακούμενο μικρό βαθμό δυσκολίας. Πιο αναλυτικά:
        Ακολουθώντας τη λογική του 2014 στην άσκηση Α1 δόθηκαν τρία κείμενα προς μετάφραση.

        Ως νεωτερισμοί τη φετινή χρονιά μπορούν να χαρακτηριστούν η άσκηση Β1β (λογικής Β΄ Λυκείου) μετατροπής του ενικού αριθμού στον πληθυντικό και η απουσία της άσκησης συντακτικού της «μικροσύνταξης» που παραδοσιακά δυσκόλευε τους λιγότερο προετοιμασμένους υποψηφίους.
        Συνολικά όλες οι υπόλοιπες ασκήσεις και ιδίως αυτές του συντακτικού μπορούν να χαρακτηριστούν ως εύκολες, δίχως απαιτήσεις εμβάθυνσης από τους υποψηφίους. Περιμένουμε συνωστισμό στις υψηλές βαθμολογίες.

Επιμέλεια: Κουβουτσάκη Κατερίνα


                                                        ΧΗΜΕΙΑ  ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ                                    ΕΚΦΩΝ           :::        ΑΠΑΝΤ


                                         ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ

                                         (ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝ/ΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ)                               ΕΚΦΩΝ           :::        ΑΠΑΝΤ

 

                                         ΑΕΠΠ      ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ

                                        (ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ)                       ΕΚΦΩΝ           :::        ΑΠΑΝΤ

 

Σχολιασμός θεμάτων ΑΕΠΠ

    Τα θέματα των φετινών Πανελλαδικών ΑΕΠΠ μπορούν να χαρακτηριστούν από εύκολα εως μέτριας δυσκολίας,με τη θεωρία να χτυπάει σε λεπτομέρειες του σχολικού βιβλίου. Για μαθητές με συστηματικό και μεθοδικό διάβασμα καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μία υψηλή επίδοση είναι εφικτή.
    Οι τεχνικές ασκήσεις του πρώτου και του δεύτερου θέματος απαιτούσαν  προσοχή αλλά λυνόντουσαν εύκολα.
    Όσον αφορά το τρίτο και το τέταρτο θέμα , τα ερωτήματα ήταν σαφή και με σχετικά εύκολη ανάπτυξη. Η εκφώνηση , ήταν σαφής, χωρίς προβλήματα στη διατύπωση επομένως και στην επίλυση τους. 
Επιμέλεια: Νίκος Χατζηκανέλλος


 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  29-05-2015    ΙΣΤΟΡΙΑ    ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ                             ΕΚΦΩΝ           :::        ΑΠΑΝΤ

Τα θέματα της Ιστορίας Θεωρητικής κατεύθυνσης χαρακτηρίζονται μειωμένης δυσκολίας, χωρίς εκπλήξεις και ιδιαίτερες απαιτήσεις καθώς θα μπορούσαν άνετα να απαντηθούν από τους σωστά προετοιμασμένους μαθητές.


                                             ΦΥΣΙΚΗ  ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
                                             ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ

                                             (ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΚΛΩΝ)                                               ΕΚΦΩΝ           :::        ΑΠΑΝΤ

                                                                                                                                                            

    Τα θέματα των φετινών Πανελλαδικών στη Φυσική Κατεύθυνσης μπορούν να χαρακτηριστούν από εύκολα έως μέτριας δυσκολίας. Για μαθητές με συστηματικό και μεθοδικό διάβασμα καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και χωρίς ελλείψεις από την Α' και Β' Λυκείου  μία υψηλή επίδοση είναι εφικτή. Τονίζεται για μία ακόμη φορά η απαίτηση της σωστής προετοιμασίας του μαθητή και στις τρεις τάξεις του Λυκείου καθώς η πληρότητα της συγκεκριμένης αλυσίδας γνώσης είναι απαραίτητη και για τα Μαθηματικά και την Φυσική. 

Παράλληλα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κ. Βασίλειο Τσούνη για τα υπέροχα βιβλία του στη Φυσική , τις σημειώσεις ,υποστήριξη και καθοδήγηση που μας παρείχε και σε αυτή τη δύσκολη χρονιά. (www.btsounis.gr)


 

ΤΡΙΤΗ  02-06-2015             ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ  

                                             ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΟΛΩΝ

                                             ΤΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ                                                     ΕΚΦΩΝ           :::        ΑΠΑΝΤ

 

 

 

ΤΡΙΤΗ  02-06-2015             ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

                                             ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ                                             ΕΚΦΩΝ           :::        ΑΠΑΝΤ